Kanada 1

Letem s nejhorším přistáním za život se dostávám do Londýna, kde nás čeká Pepův kámoš Hobit. U něj pak pár pivek a kuře vyndalu, které nejdřív trhalo sliznice a pak, pak taky trhalo sliznice. Jo holt pálilo to.Další den zewlujem, běháme, hlavní je ale návštěva pivovaru, pití aleů a lagerů a podobných křivihubů. Vzlétáme tradá Kanada. Joska o trochu dřív, tak mě čeká na letišti. S cedulkou, poprvé v životě, takže paráda.
Na celnici, na immigračním jsem jim nevadil, tak mě nechali. Vojta přijíždí, objímačky, hubičky a tak. Pak pár dní ve Vancouveru, parádní jídlo od Šárky (Vojtové kundy), výběh na Grouse mtn., kde je asi tak metr a půl sněhu, kopec jako kráva, pěkně jsme se protáhli. Místní rrekord jsme nepokořili, ale daleko k němu nebylo. Teda vlastně bylo...

Výlet na kajacích na vancouverský záliv, double kajak ve složení Šárka Vojta nám dal pěkně na prdel, ale co už. Naštěstí všechno zadarmo, páč jak jsem viděl ty ceny tak see mi protočily, panenky. 




Vandr na Chief ve Squamishi, kde byla mlha jako piča, takže  jsme hovno viděli. ale co už.... 
 Koupili jsme káru, Dodge Caravan a doprdele odsud. Tradádádá... víc jindy, díky Vojtovi za azyl. Mějte se. R.




Žádné komentáře:

Okomentovat